اخبار امروز : 0
8

انتخابات در هزاره سوم با عکس های پرسنلی !

  • کد خبر : 179
  • 08 اسفند 1402 - 18:49
انتخابات در هزاره سوم با عکس های پرسنلی !

خزر- به نظر می‌رسد که اساس شیوه‌های تبلیغاتی کاندیداها در طی همه این سال های انتخاباتی تغییری نکرده است، بدون نوآوری، خلاقیت و حتی بدون جذابیت! در تبلیغات انتخاباتی مجلس دوازدهم هر چند، پوستر کاندیداها در سطح شهر کمتر از دوره های پیشین قابل مشاهده است و تا حدی بنر جای آن را گرفته اما […]

خزر- به نظر می‌رسد که اساس شیوه‌های تبلیغاتی کاندیداها در طی همه این سال های انتخاباتی تغییری نکرده است، بدون نوآوری، خلاقیت و حتی بدون جذابیت!
در تبلیغات انتخاباتی مجلس دوازدهم هر چند، پوستر کاندیداها در سطح شهر کمتر از دوره های پیشین قابل مشاهده است و تا حدی بنر جای آن را گرفته اما همچنان پوستر به عنوان اساس مواد تبلیغاتی کاندیداها در انتخابات باقی مانده است و البته بدون حتی کمترین تغییری در اجرا !
با رشد فن آوری های نوین در طراحی ، گرافیک و اجرای پوسترها، به نظر می رسید که شاهد تغییر و تحولاتی حداقل در شکل و اجرای پوسترهای این دوره انتخابات مجلس باشیم اما آنچه که در این روزها یعنی در زمانه تبلیغات رسمی دیده می شود، همانی است که بود . همان طرح پوسترهای قبلی و فقط با تغییر عکس و اسم داخل آن ، گویی از ۳۰ سال پیش تاکنون هیچکس به فکر نیفتاده که اندکی ذوق به خرج داده و پوستری امروزی و جذاب طراحی کند، پوستری که حتی می تواند به عنوان یک اثر هنری و تاریخی باقی بماند. طرح یک عکس با زمینه پرچم، شکل غالب پوسترهای انتخاباتی این دوره مجلس است، همراه با شعاری که حتی گاهی نیست!
در میان اینهمه پوستر، تنها برخی از پوسترهای دکتر نوبخت با سایرین متفاوت است و به نطر می رسد که در برخی از آنها تلاش شده تا تمایزی دیده شود. پوستر حمایت شخصیت های ورزشی از نوبخت متفاوت است هر چند می توانست بسیار بهتر اجرا شود و به جای اسامی ورزشکاران حامی ، از عکس آنها استفاده می شد و یا حتی این پوستر به شکل صفحه اول یک روزنامه ورزشی طراحی می شد …
همچنین پوستر دکتر حق شناس در انزلی را نیز می توان متفاوت دانست . پوستری که دریای خزر در پشت حق شناس دیده می شود که اشاراتی متفاوت دارد هم اینکه حاکی از سوابق اجرایی او در بنادر، استانداری در یک استان ساحلی و نمایندگی همین شهر بندری است و از سوی دیگر نیز پشت گرمی به دریایی که زندگی مردمان این سامان را می چرخاند .‌..

🔸 khazardaily.ir
🔻 @KhazarDaily
♦️خزر را در اینستاگرام هم دنبال کنید👇
instagram.com/khazardaily

لینک کوتاه : https://khazardaily.ir/?p=179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.