شیرزاد

عضو شورای شهر رشت: مردم از خدمات شهری ناراضی هستند

۱۵ / ۰۸ / ۹۶
۱۸:۳۹

رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی رشت با تاکید بر ضرورت ارتقاء خدمات شهری در این کلانشهر بیان داشت: مهمترین مشکلات در حوزه خدمات شهری موضوع آسفالت و چاله ها است که مردم از این موضوع ناراضی هستند.
به گزارش ایرنا، فاطمه شیرزاد در یازدهمین جلسه کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت در جمع معاونان خدمات شهری مناطق شهرداری این کلانشهر اظهار داشت: مدیران مناطق شهری رشت بایستی دغدغه ارتقاء خدمات شهری را داشته باشند.
وی با بیان این که متاسفانه حتی در مرکز شهر چاله ها یکی از معضلات در حوزه خدمات شهری است، افزود : این مساله مشکلات عدیده ای را برای مردم ایجاد می کند.
وی با اشاره به فعالیت دستگاه های خدمات رسان از جمله آب، برق و گاز و کنده کاری ها توسط این سازمان ها، اظهار کرد: حفاری ها به موقع پر نمی شود و این مسئله مهم موجب سلب آسایش مردم برای تردد می شود.
شیرزاد با بیان این که لکه گیری های آسفالت تبدیل به بحران شده، خاطر نشان کرد: نظارت و رفع مشکلات در این بخش بایستی مورد توجه معاونان خدمات شهری شهرداری کلانشهر رشت قرار گیرد.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب در بلوارها و این که بدون فضای سبز و ساماندهی رها شده اند، اظهار کرد: اگر چه برخی پروژه ها به بخش خصوصی واگذار می شود، اما نظارت ها بایستی از سوی شهرداری جدی گرفته شود. وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت اسفناک دریچه های نصب شده شبکه های فاضلاب بر لزوم نصب درست و اصولی این دریچه ها تاکید کرد.
وی با بیان این که ما در شهرداری رشت پشت میز نشینی جز در حوزه های مالی و حسابداری نداریم، اظهار کرد: همه به ویژه معاون خدمات شهری شهرداری این کلانشهر بایستی برای ارتقاء خدمات شهری برای جلب رضایتمندی مردم تلاش کنند.
شیرزاد بیان داشت: حوزه خدمات شهری دارای وظایف مختلفی است که مهمترین وظیفه آنها رسیدگی و مراقبت مستمر در حوزه تحت وظیفه خود، ارتباط با ساکنان و جلب رضایتمندی و مشارکت آنان است.